Linkedin-03arrow forwardGroup 68 Copy 13Group 68 Copy 13ListPage 1Facebook-04fbPage 1Group 125Group 3Group 3Page 1Group 68 Copy 12Group 126Loupe CopyPage 1Group 68 Copy 6Group 68 Copy 6twitterListGroup 2Arkivvalide_symbol_whiteGroup
Eat think innovate front

Emosjonell intelligens i digitalt salg

Å lykkes med salg handler mye om hvordan vi følelsesmessig når fram til kunden med budskapet vårt. - Når kundemøter nå skjer digitalt, blir det emosjonelle enda viktigere, sier Edvard Clausen. Han har 23 års erfaring med salgsledelse.

Heldigvis er EQ noe som kan læres og trenes.

Emosjonell intelligens er en styrke i møtet med kunden, og det er en langt billigere salgsmetode enn de tradisjonelle, så det passer svært godt for gründere. Edvard Clausen gir oss i dette webinaret en innføring i hva emosjonell intelligens er, hvorfor det er en forutsetning for salgssuksess og hvordan vi kan trene på å utvikle vår egen emosjonelle intelligens.

Digitalt salg B2B - men også B2C

  • Ulemper og fordeler med digital salgsprosess
  • Hvordan snu ulempene til din fordel
  • Hva bør styrkes i salgsprosessen

HVA: Eat, Think & Innovate om emosjonell intelligens i salg
NÅR: Tirsdag 15. desember kl 11.30-12.15.
HVOR: Digitalt. Meld deg på og du får tilsendt en lenke til Zoom.
HVEM: Edvard Clausen
HVORDAN: Påmelding. Digitalt møte.

Edvard Clausen har 23 års erfaring med salgsledelse og relasjonsbygging. Han driver i dag salgsworkshops, salgstrening og coaching av selgere via selskapet «Edvard Clausen». Han er kjent for å øke bevisstheten rundt salg, forbedre arbeidsmåten og fokusere på egne ferdigheter i teamet.

Edvard Clausen

Eat, Think & Innovate er en faglig lunsj, for mage og hjerne, utviklet av innovasjonsselskapet Validé og Innovasjonspark Stavanger. Her gir vi gründere og selskaper en matnyttig møteplass med faglig påfyll. For tiden arrangeres lunsjene som webinar.

Eat, Think & Innovate blir servert til deg av:

Link til påmelding...